مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


ساخت وب سایت به عملیات ساخت‌و‌ساز تارنما های اینترنتی گفته می گردد که بوسیله طراحی سایت در مشهد طراحان تارنما با به کار گیری از لهجه های نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت اعمال می پذیرد. گویش اپلیکیشن نویسی که مرورگرهای اینترنت صفحه ها وب سایت را اکران میدهند HTML است و طراح وبسایت با به کارگیری از HTML وبسایت شما‌را کد نویسی می کند و به وسیله CSS ظواهر آن را در دست گرفتن می کند و طرح خاصی را پیاده سازی می کند. در واقعیت HTML و CSS دو جزو اساسی هر اینترنت سایتی می‌باشند که هر طراح وبی بایستی آن را بداند. ساخت سایت پیاده سازی اول شیت را بوسیله HTML جاری ساختن می‌دهد و بعد به وسیله CSS آن را فرمت بندی می کند و تصاویر را نیز در سایت اضافه می کند.

دامنه
هر وبسایت نیاز به آدرسی دارااست که به آن دامنه گفته میگردد برای مثال نشانی وبسایت واحد پباده سازی میباشد و در واقعیت دامنه به همین نشانی گفته میشود. تصویب دامنه خویش را میتوانید از روش شرکتهای تصویب دامنه و هاستینگ و همینطور موسسات طراحی وب سایت اعمال دهید که می‌توانید دامنه را به طور یکساله و یا این که یک سری ساله تصویب فرمایید و در طی اتمام اعتبار دوباره میتوانید دامنه خویش را تمدید کنید. اما خوب میباشد تمامی مفاد تارنما خویش را در یک جا متمرکز کنید و تک تک مسئولیت تارنما خویش را به یک کمپانی محول کنید. دامنه شما می‌تواند ir و یا این که com و همینطور بقیه پسوندها باشد که در قسمت های بعدی به آن خوا‌هیم پرداخت.

هاست
هر دامنه نیاز به فضایی دارااست که فولدر های تارنما پباده سازی گردیده باید در آن لود گردند و به‌این اطراف هاست گفته می‌شود. هاست در واقعیت به فضای میزبانی وبسایت گفته میشود که با گویش معمولی فضایی از کامپیوتر سرور است که مسئولیت مراقبت پوشه های تارنما شما است و دامنه بر روی آن بوستان می شود و در سود سایت شما راه‌اندازی میشود. دامنه معمولا بوسیله دو نشانی به اسم دی ان اس که نشانی های مشابه  و  هستند بر روی سرور بوستان می شوند. هاستینگ نیز به مانند دامنه میتوانید یکساله و یا این که یک سری ساله باشد که در طول وصال موعد انقضاء مجدا میتوانید آن را تمدید کنید. پکیج های اینترنت هاستینگ معمولا مبنی بر معیار فضای سرور تقسیم بندی میگردند که در قسمت های بعدی به آن خوا هیم پرداخت.

لود وبسایت
بعد از تصویب دامنه و تخصیص هاستینگ طراح تارنما قادر است فولدر های وب سایت پباده سازی گردیده را بر روی سرور بار گذاری کند تا مجال که نشانی سایت در مرورگر وارد شد تارنما پباده سازی گردیده شما بالا بیاید که طراح معمولا فعالیت بار گذاری تارنما را از طریق های مختلفی ایفا میدهد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 14:15


طراحی وب سایت کار اشتباهی بود برای اینجانب!
اولی پروژه رو هنگامی که خیلی ساخت وب سایت استاتیک روی بورس بود گرفتم طراحی سایت در مشهد و خیلی سریع رفتم سراغ کدنویسی و زمانی به حیث خودم پروژه تموم گردیده بود، رفتم پیش صاحبکار تا با کلی ذوق وسلیقه شغل رو بهش نشون بدم که با واکنش عجیبی از اون رو به رو شدم. خیلی شل ذکر کرد این چیزی که پباده سازی کردی ابدا به درد اینجانب نمی خوره و به هیچ عنوان اون چیزی که اینجانب می خوام وجود ندارد و اینجانب ناچار بودم از نخستین کلیه مسیر رو برم اما زیرا نمی دونستم مسیر صحیح چی می باشد مجدد مسیر رو نادرست رفتم، پس از یک سری گرد‌همایی تغییرات کم و بیش نهایتا اینترنت سایتی که تولید گردیده بود به هیچ وجه با اون چیزی که اینجانب زده بودم زمین تا آسمون فرق داشت اما هنوز صاحبکار راضی نبود.

اینجانب هم ابدا دوست نداشتم  این مسیر رو ادامه بدم و پایانی باری که از دفتر کار صاحب کار آمدم خارج یادمه به‌این سود رسیده بودم فعالیت طراحی وب سایت رو بذارم کنار و برم سراغ یه فعالیت دیگه ولی روز بعدش به انگیزه عشق زیادم بدین مسیر تصمیم گرفتم که ببینم استاندارد توی جهان در این زمینه چیه؟ آیا حقیقتا شغل ساخت وب سایت اینقدر سخته؟ تا اینکه با کلی تحقیق و آنالیز و حرف با اشخاصی که تجربه بیشتری داشتن به‌این استاندارد رسیدم که حقیقتا می تونه واسه هر فرد و تیمی که توی این مورد عمل می کنه خیلی اثر گذار و سودمند باشه و جلوی یکسری اتفاقات بد رو که در کمین تو دوست خوبم می باشد بگیره.

 

روند ساخت وب سایت
 همون طور که میدونی هر کاری یک‌سری روند ایفا داره یعنی یک سری امور رو بایستی پلکان به پلکان ایفا بدی تا به سود برسی. برای مثال نخستین نمیتونی بری سراغ کد نویسی سرورساید بری  می بایست نخستین عمل پوسته رو جاری ساختن بدی. حال بریم سراغ پلکان هایی که یکی از یکی از بایستی اون ها رو اعمال بدی.

 

1. طرح دستی
او‌لین مرحله از 5 قدم ساخت سایت، مرحله طرح دستی میباشد. عالی این مرحله از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخورداره چرا‌که معین میکنه دکورا سیون سایتت بایستی چه شکلی باشه. به عنوان مثال menu کجا قرار بگیره. لیست خبر ها یا این که مطالب یا این که تولیدات و... و نهایتا چینش وبسایت رو میتونی معلوم کنی. عالی 2 راه و روش برای اسکچ دستی می باشد.
- روش نخستین: اینکه همون جا مجال عقد قراردادت یک صفحه برداری و اسکچ رو بکشی و همون جا به فیض برسی. عالی این یک مقدار کلاس کارت رو ممکنه زیر بیاره زیرا یا این که وقت متعددی رو ازت میگیره یااینکه طرح آخری خیلی جالب و قشنگ نخواهد شد.

 

 

- شیوه دوم: اینه که با یکی قابل انعطاف افزارها مثل Photoshop یا این که تارنما هایی مثل wireframe یا این که ... وقتی که مجال داری بشینی و به عنوان مثال  20 تا 30 طرح بزنی و صاحب کار رو مجاب کنی که یک کدام از اون ها رو تعیین کنه. این مرحله حقیقتا مهمه و لطفا در‌حالتی که می خوای مشکلی واست پیش نیاد به طبع این مرحله رو اعمال بده.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 279 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 13:42


گویش های نرم افزار نویسی متعددی در دنیای ۰ و ۱ ها وجود دارا‌هستند طراحی سایت ولی همگی آن‌ها زیر اینترنت و در نرم افزار نویسی پایین اینترنت مدرن آیتم استعمال قرار نمی‌گیرند.پس از اصلاح کردن چهارچوب کلی وبسایت و مشخص و معلوم نمودن ظواهر پایانی آن، نوبت به بسط سایت با تبدیل پوسته PSD به کدنویسی و همینطور اضافه کردن قابلیت و امکان‌هایی متبوع به وبسایت میرسد، اعمالی که می بایست توسط کدنویسی (Programming) پیاده سازی شوند.
البته چه گویش‌های سایت نویسی ای؟

در آغاز ، خریداری نمودن ابزارهای موردنیاز برای نرم‌افزار نویسی
همانگونه که می دانید برای اپلیکیشن نویسی دور و بر و همینطور کامپایلر منحصربه‌فرد برای به عبارتی گویش احتیاج میباشد تا وظیفه تعبیر اوامر مندرج را بر عهده بگیرد.برای نرم افزار نویسی ذیل اینترنت ۴ نرم افزار بصورت متداول گزینه به کارگیری قرار می گیرند که به ترتیب محبوبیت و همینطور تلاش به مطرح شدن آنها خوا‌هیم پرداخت.

Dreamweaver اپلیکیشنی میباشد که به صورت عظیم در حوزه اپ نویسی ذیل اینترنت آیتم به کارگیری قرار گرفته و با داشتن ظاهری قشنگ تجهیزات ما یحتاج برای کدنویسی CSS و HTML را در اختیارتان قرار خواهد بخشید.
شایسته ترین فضا‌های اپ نویسی اینترنت کدامند؟بخوانید
 

PHP Storm از سایر ابزارهایی میباشد که بیشتر به وسیله برنامه نویس ها PHP گزینه به کارگیری قرار می گیرد.
Visual Studio نامی آشنا در مسئله کامپایلرهاست . کمتر نرم افزار نویسی میباشد که راز و کارش به آن نخورده باشد! از این ابزار به صورت پهناور در همه موضوع های نرم‌افزار نویسی دربرگیرنده پایین اینترنت، ویندوز، تلفن همراه و… به کارگیری میشود.
چه طور طراحی وب ماهر خویش را آغاز کنیم؟


++ Notepad ورژن توسعه یافته TXT پیشفرض ویندوز میباشد که تحت عنوان بی آلایش ترین ابزارکدنویسی آیتم به کار گیری قرار می گیرد.
اولی گویش اصلی ما یحتاج ، HTML
درک کردن HTML تحت عنوان لهجه اساسی ساخت و ساز صفحه های اینترنت به طور کامل الزامی میباشد، بطوریکه به کار گیری از سایر لهجه‌های اپلیکیشن نویسی ذیل اینترنت بدان دارای ربط میباشد.


اما HTML را نمیتوان یک گویش نرم‌افزار نویسی حافظه کرد، البته در هر شکل برای ساخت و ساز ساختار کلی یک مدرک تحت عنوان ظواهر وبسایت ، به دستورها HTML نیاز خواهد بود و مابقی کدها، متشکل از دستورها لهجه های اپلیکیشن نویسی دیگر دربین کدهای HTML قرار خواهند گرفت.

دو‌مین لهجه مهم مایحتاج ، CSS
استعمال از HTML فارغ از CSS ، صفحاتی با ظاهری بی نقص معمولی و بسیار ناکارآمد را به ما تحویل میدهد، صحیح همچون صورت ذیل

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 13:54


برای اینکه بتوانید طراحی وب را به طور تخصصی اعمال دهید مورد نیاز میباشد طراحی سایت در مشهد تا تعدادی تکنیک را گام به گام خاطر بگیرید و هر مورد را در قسمتی از پباده سازی آیتم به کار گیری قرار دهید. در صورتیکه چه با یادگیری وردپرس قابلیت و امکان ایفا ساخت سایت وجود دارااست ولی آشنایی فضا اینترنت و شناخت با توصیه سازی پوسته ها برای آغاز شغل ضروری میباشد. پباده سازی پوسته و یادگیری لهجه های علامت گذاری و ولی اپ نویسی های متعدد شما‌را در ساخت سایت های متعدد به جلو پیش میبرد. در گزینش اپلیکیشن های کد نویسی کارایی فرمائید طرحی را گزینش فرمائید که تجهیزات بالایی را در چنگ شما و استفاده کننده قرار میدهد.

1 چه‌گونه ساخت وب سایت را اعمال دهیم؟
2 ساخت وب سایت به چه گویش هایی نیاز داراست؟
3 شایسته ترین طراح وب سایت
4 برای ساخت وب سایت PHP را فراموش نکنید
5 ابزارهای نرم‌افزار نویسی وبسایت را بشناسید
در حالتی‌که قصد دارید تا در مورد طراحی وب به یک طراح حرفه‌ای تبدیل گردید موردنیاز میباشد تا در بالا با لهجه HTML آشنا گردید؛ چون از پیشین های بدور تا بعدازظهر حاضر نسبتاً آحاد تکنولوژی های ساخت سایت بدین لهجه ختم می گردند. براین اساس در قدم اولیه بایستی گویش HTML را تحت عنوان یک لهجه علامت گذاری حافظه بگیرید، اما فراموش نکنید این گویش نمی تواند در نرم افزار نویسی کمکی به شما داشته باشد، بلکه صرفا جهت تهیه و تنظیم بدنه اساسی و پباده سازی ساختار صفحات تارنما کاربرد دارااست. به کار گیری از لهجه HTML به تنهایی نمی تواند یک تارنما مطلوبی را برای یوزرها پباده سازی نماید، از این رو در قدم دوم بایستی با گویش CSS آشنا گردید، این گویش هم نوعی گویش نشان گذاری میباشد که اذن رنگ بندی، تعیین سایز، مکان گذاری المان ها و همینطور عوض کردن فونت ها و بعد ها را به طراح تارنما می‌دهد.

طراحی وب خودروبخوانید


ساخت وب سایت به چه لهجه هایی نیاز داراست؟
بعداز یادگیری لهجه های آرم گذاری HMTL و CSS شما این قابلیت را در دست دارید تا با صفحه ارایی های اینترنت آشنا گردید. اما کمتر سایتی به طور ایستا کاربری داراست؛ چون گردآوری متعددی از یوزرها به وبسایت هایی علاقمند میباشند که تجهیزات مختلفی را در دست آنها قرار می‌دهد. پس درین در بین گویش جاوا اسکریپت تحت عنوان یک لهجه اپ نویسی بسیار دوست داستنی قادر است از طریق های مختلف اپ نویسی در ساخت سایت پشتیبانی نماید و برای نرم افزار نویسی بخش اعظمی از نرم افزار های موبایل همپا، گونه های بازی های کامپیوتری و همینطور نرم افزار های دسکتاپ به فعالیت گرفته گردد. تا اینجا شما میتوانید یک تارنما را به راحتی پباده سازی نمایید، البته در فرآیند بعدی اعمال طراحی وب بایستی زیبایی ظواهر وب سایت را هم در لحاظ بگیرید.


شایسته ترین طراح وب سایت
یک طراح تارنما می بایست بتواند یک اینترنت سایتی را بسازد که از هر حیث نیازهای یوزرها را گزینه پردازش خویش قرار دهد. براین اساس برنامه نویس ها تارنما به دو مجموعه اساسی تیم بندی میشوند.

-دسته اولیه: برنامه نویس ها سمت استفاده کننده که در طراحی وب، ظواهر سازی وبسایت را ایفا می‌دهند.

-دسته دوم: برنامه نویس ها سمت سرور که منطق اساسی سایت را اعمال می نمایند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 203 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 13:35


تارنما اینترنتی یک فضا آنلاین میباشد، که دامنه یا این که نشانی اختصاصی به طراحی سایت در مشهد خویش را داراست و داده ها، محتوا و سرویس ها خویش را به طور آنلاین در مشت یوزرها اینترنت قرار می‌دهد. هر تارنما تحت عنوان یک واحد اطلاعاتی غیروابسته شناخته میگردد. برای ساختن تارنما نیاز به یک اینترنت سرور، دامنه یا این که نشانی وب سایت و یک سیستم رئیس محتوا میباشد. محتوای هر وبسایت مشمول متن، تصاویر، فولدر صوتی، پوشه ویدئویی، بقیه گونه های داده یا این که ترکیبی از آن‌ها است.
برای هر منظوری می اقتدار یک وب سایت اینترنتی پباده سازی کرد. هر فرد، سازمان و کمپانی قادر است، وب سایت منحصربه‌فرد به خویش را داشته باشد و محدودیتی برای داشتن وبسایت نیست.

 


اینترنت با وبسایت چه تفاوتی دارااست؟
همان گونه که در بندهای بالا اشاره شد، هر تارنما به تنهایی یک واحد غیر وابسته میباشد و میتواند به کارش ادامه دهد. البته اینترنت به دسته وبسایت های جان دار در فضای آنلاین گفته می‌شود. اینترنت قادر است گروه ای از دو یا این که میلیاردها وبسایت باشد، هیچ محدودیتی نیست. در واقع تمامی وب سایت های جانور به لهجه های گوناگون، اینترنت را تشکیل میدهند. با ایجاد کرد هر تارنما گستردگی اینترنت نیز بیشتر می گردد!
اینترنت بستری کلان از به هم پیوستن کانال های کامپیوتری میباشد. در حالی که وبسایت یک واحد غیروابسته و جدا از هم میباشد. در یک سخن می گردد اظهار‌کرد؛ اینترنت به عبارتی بستری میباشد که، تارنما ها بر روی آن در درحال حاضر کار می باشند.


چرا افراد و کسب و امور به وبسایت نیاز دارا‌هستند؟
تا یکی از دو ده سال پیشین کسب و امور و اشخاص، نیازی به داشتن تارنما شم نمی کردند. زیرا دسترسی به وب وقف عام عموم امکانپذیر نبود، از طرفی بیشتر جامعه، امکانات دسترسی به وب را در مشت نداشتند مگر اندکی! از مجال ظهور موبایل های هوشمند و رویش فناوری وب لبریز سرعت بی سیم، وبگردی از انحصار قشر خاص درآمد و به امری روزانه برای تمامی اشخاص بدل شد. به نحوی که امروزه اشخاص برای اخذ موعظه درباره‌ی پیش پا افتاده ترین مسائل نیز، به سراغ وب و وبسایت ها میروند. وب صورت تبلیغات را تغییر و تحول داده و کسب و شغل های اکثری، در بستر وب ساخت‌و‌ساز شدند ...
همان گونه که اشخاص برای حضور در اجتماع، می بایست نام‌و‌نشان داشته باشند. در فضای مجازی نیز برای حضوری برجسته نیاز به وبسایت فردی یا این که کاری دارا‌هستند. کسب و امور برای حضوری اثر گذار و رقابتی نیاز به ساخت وب سایت دارا‌هستند، تا بتوانند سرویس ها و محصولاتشان را معرفی و به فروش برسانند. وبسایت، نام و نشان مجازی هر شخص یا این که بیزنس میباشد.
اکثری از کسب و امور سوای داشتن وب سایت، نمی توانند در میدان رقابت بمانند. به یاری سایت ها می اقتدار فارغ از حد و مرز با مشتری ها رابطه داشت و سرویس ها ارائه بخشید. آگهی، تبلیغات، معامله تولید ها، یافتن و رابطه با مشتری، پشتیبانی از سرویس ها یا این که تولیدها و بخش اعظمی مسائل دیگر به امداد تارنما، برای هر بیزنس و شخصی قابلیت پذیر میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 14:01


با این نگاه بود که تصمیم گرفتیم این نوشته ی علمی را بنویسیم طراحی سایت در مشهد تا فرصتی داشته باشیم که مزایا و فواید ساختن یک اینترنت‌تارنما را عالی آنالیز کنیم.

چرا پرسیدن پرسش "چرا اینجانب وب سایت نیاز دارم" اهمیت داراست؟
استیو جابز با پرسیدن پرسش چرا از کل قسمت‌های کمپانی خویش، آنان‌را به معضل میکشید. از حسابدار گرفته تا مهندس و نرم‌افزار‌نویس، در کمپانی اپل با این پرسش روبرو بودند. و جواب "زیرا کل بشر‌های دیگر همین شغل را می‌نمایند" برای استیو جابز کافی نبود. دقیقاً همین نگاه ریشه‌ای بود که سبب شد اپل از دیگر رقبای خودش متمایز خواهد شد. (در‌صورتی‌که به‌این قضیه عشق و علاقه دارید، توصیه می کنیم تدتاک رهبران تبارک با چرا آغاز می‌نمایند را در بلاگ نوین تماشا فرمائید.) همین نگاه که حاضر نبود بی‌استدلال و تنها به خیال و خاطر سایر، کاری را جاری ساختن دهد. بنابراین بود که اپل به هر چه وارد می شد، در آن برنده بود.

شما هم هنگامی بدانید که فواید و مزایای داشتن یک وبسایت برای شما چه است و چه هدفی را از آن دنبال می‌نماید، حتماً اینترنت سایتی غالب خیس خواهید داشت. به امداد این نگاه ریشه‌ای، از مشکلات ما کاسته می‌گردد و شانس توفیق ما بیشتر خواهد بود.

چه‌گونه بایستی از تصمیم خویش برای ساختن اینترنت‌وبسایت مطمئن گردید؟
پیش از هر چیز، ما بایستی مزایای داشتن یک وبسایت را به توجه بسنجیم، در رابطه مخارج آن دوراندیشی پیدا کنیم و غرض پایانی خویش را از ساختن سایت ببینیم. با محاسبه آحاد این مفاد، تصمیم‌گیری در ارتباط ساختن سایت شل‌خیس شود و ما مسیر خویش را عالی می شناسیم.

 

البته شاید بعضی مزایای وبسایت باشند که شما هنوز به صدق با آن‌ها شناخت ندارید. پس در پی 11 + 1 سود یک تارنما برای بشر‌ها و کسب و شغل های متفاوت را به شما خوا‌هیم اظهار کرد.

11 + 1 برهان برای راه‌اندازی یک وبسایت وجود داراست
بگذارید دیگر وقت را تلف نکنیم و شمردن را شروع نماییم.

به خیر و خوبی معرفی گردید و اعتبار کسب نمایید
داشتن اینترنت ‌وبسایت یک رویه خوب برای معرفی تجارت شماست. پباده سازی یک وبسایت به شما این زمان را میدهد تا خودتان را کاملا معرفی نمایید و در رابطه سرویس ها و مزایای کارتان به مخاطبان بگویید. اغراق وجود ندارد در حالتی که بگوییم که داشتن یک وبسایت، سبب ارتقاء اعتبار تجارت شما شود و به امداد آن، مخاطبان ریلکس‌خیس به شما اتکا خواهند کرد.

اما، حتی در شرایطی‌که شما یک تجارت هم نداشته باشید، گشوده این شانس برای معرفی گرانبها میباشد. چرا‌که زمان برای مطرح شدن را برایتان به وجود خواهد آورد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 13:54


اینترنت (WEB)یک سیستم بر اساس خدمت دهنده خدمت گیر (Client/Server) بر طراحی سایت در مشهد روی وب میباشد که با استعمال از ابزار فرامتن(HyperText) و لینک و پیوند(Link)  دادن اجزای داده ها به یکدیگر دسترسی به منابع اطلاعاتی را تسهیل می نماید .

اینترنت از ابزار فوق رسانه ای (HyperMedia) که مشمول فوق متن و چندرسانه ای (MultiMedia) میباشد فایده میگیرد. از روش اینترنت می اقتدار داده ها را ارسال ویا اخذ نمود و گوناگون بودن سیستمهای مشقت بار افزاری و قابل انعطاف افزاری (سیستم استدلال(  بازدارنده ساخت و ساز رابطه نمی‌گردد.


به گویش معمولی خیس اطلاعاتی که از روش اینترنت بر روی وب قرار می‌گیرد می تواند دربرگیرنده متن، صدا، تصویر، فیلم باشد. این عنصرها با پیوندهایی که با به کارگیری از خصوصیت گویش علامتگذاری ابر متن  (HyperText Markup Language)     که به اختصار (HTML) خوانده میشود در آن‌ها تولید میگردد با یکدیگر دارای ربط گردیده و استفاده کننده را بوسیله اشاره گرها(Pointer) از اطلاعی به اگاهی دیگر ارشادوراهنمایی میکند.

استفاده کننده با دقت به عشق خویش از اشاره گرهای جان دار در متن برای یافتن شیت متبوع به کارگیری می نماید و یا این که ممکن میباشد برای یافتن آن داده ها به آدرس دیگر در سیستم دیگری هدایت گردد. هر عنصری که در برگه اینترنت وجود دارااست مانند متن صدا ،تصویر، فیلم، آدرسها و پست الکترونیکی امکان لینک با منابع اطلاعاتی یا این که اشاره گرهای دیگر را دارا هستند.
ارتقای سطح علم، توان و مهارتهای ارتباطی برای پاسخگویی به نیازهای تازه یکی‌از رویکردهای اساسی در سازمانهایی میباشد که به اصل پویایی مداوم پایبندند. هر سازمانی برای ساخت‌و‌ساز رابطه مستحکم خیس و خوب با گروههای استفاده کننده و مشتریان خویش تدابیری اندیشیده میباشد. تجهیزات وب یکی مناسبترین و در عین اکنون بی آلایش ترین راههای تولید رابطه دوسویه در میان سازمان و همه اشخاص و ارگان های ذینفع (Stakeholders) میباشد. افتتاح از تجهیزات اینترنتی همواره به دو استدلال اساسی بستگی داراست که نخستین فناوری نو و دومین طریق و کیفیت به کار گیری از این پدیده .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 13:48


فرایند پیاده سازی تارنما
۱- نیازسنجی
مرحله اولیه، اهدافی را که بایستی سایت به آن رسد معین می کند. معین طراحی سایت در مشهد بودن هدف ها علاوه بر اینکه به طراح امداد می نماید در دستکم مجال، فعالیت را به نقطه پايان برساند. موجب می گردد نیازهای اصلی سیستم نیز معین گردیده و جنس پایانی بیشترین ترازو رضایت مندی را پیرو داشته باشد.

عمده ترین موردها قابل طرح درین قسمت دربرگیرنده :

 مذاکره با شخص پیشنهاد دهنده و پرسنل و گزینش نیازمندی ها

 بازدید از فرآیند عمل در سیستم و آشنایی روند آن

 آشنایی مخاطبین

 تعیین خدمت مایحتاج برای در اختیار گرفتن و اجرای سایت (PHP,ASP,….)

 تعیین خزانه اطلاعاتی لازم برای مراقبت داده ها

 تجهیزات مورد نیاز برای سیستم که مشتمل بر تصویر،صوت،برنامه خردسالان،فرم و …

 مستند سازی نخستین از داده ها بدست آمده

 فناوری های ما یحتاج مانند پراخت اینترنتی و …

قابلیت و امکان به کار گیری از فناوری ها، معمولا در سایت های پویا وجود دارااست که قضیه پباده سازی صفحه های اینترنت توسعه یافته میباشد. در وبسایت های پویا، از مقر داده و خدمت دهنده های مخصوصی استعمال می‌گردد، که بایستی در روند پیش از پیاده سازی تارنما، نیازمندی های آن را در این مورد ها محاسبه نمود.

۲- معماری داده ها
در‌این مرحله براساس نیازسنجی های انجام یافته در مرحله قبلی و نتیجه ها بدست آمده، آن را در پوسته یک ساختار داده ای پباده سازی و چینش آن را مشخص و معلوم مینماییم.

تنی چند از این مفاد عبارتند از :

 گزینش اسم دامنه برای تارنما : اسم و پسوند دامنه بایستی متناسب با اسم سازمان و نوع همت آن باشد.

 گزینش عنا وین صفحه ها : تیتر می بایست مطلوب و متناسب با محتوی صفحه ها، تعیین خواهد شد.

 پباده سازی ساختار وب سایت : ساختار ذیل بنایی صفحه های یک سایت بایستی دنباله رو عملیات آن باشد که در مرحله نیازسنجی با دقت به کار های انجام یافته تمجید گردیده اند. پباده سازی ساختار و مشخص و معلوم نمودن طریق رابطه صفحه های با یکدیگر، پیاده سازی عملی، پباده سازی و پیاده سازی صفحه های اینترنت را معمولی می کند.

در طریق نظم دهی صفحه های اینترنت سه نوع ساختار اصلی وجود داراست:

 تارنما ترتیبی (Sequence Site)

 تارنما سلسله مراتبی (Hierarchical Site)

 وبسایت تارعنکبوتی (Web-linked Site)

 وب سایت ترتیبی (خطی) : در‌این سختار دستیابی به یک کاغذ اینترنت صرفا از روش صفحه ها پیشین و بعدی آن قابلیت پذیر میباشد. درین ساختار در اختیار گرفتن نسبتاً در اختیار مخاطب وجود ندارد.

 وبسایت سلسله مراتبی : این ساختار دارنده انعطاف بیشتری نسبت به ساختار پیشین است و رابطه صفحه ها براساس ساختار عملیاتی مشخصی، تعریف و تمجید گردیده‌است.

 وبسایت تارعنکبوتی : درین ساختار دسترسی به هر کاغذ از جند شیت دیگر قابلیت پذیر میباشد.

نکته : در شکل نیاز برای پباده سازی ساختار و پیاده سازی تارنما می اقتدار از هر سه ساختار بیان شده در پباده سازی بخش های متعدد آن به طور منقطع بهره برد.

 سازماندهی داده ها : خوب میباشد محتویات سایت و ارتباطات میان آن‌ها در پوسته یک دیاگرام ارائه خواهد شد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 14:06


۱- پباده سازی بی آلایش ای گزینش فرمایید.
 امروزه مانند پیشین به پباده سازی بی آلایش، تروتمیز و منظم دقت متعددی می‌گردد. طراحی سایت در مشهد پیرایش یا این که layout ورقه نیز معمولی میباشد مثالا تنها یک یا این که دو ردیف داراست. به جهت تجربه کاربری کاربر میباشد که وقتی که وارد وب سایت شما می‌شوند به ظاهری نامرتب برنخورند که در آن وبسایت سردرگم شوند. در طول اینکه ظواهر وبسایت می بایست بی آلایش باشند، چینش هم براساس اصول استانداردهای روز بایستی اجرا شود.
۲- محتوا در راءس شیت قرار میگیرد.
 امروزه برخلاف پیشین که محتوا در سوی راست قرار می‌گرفت یا این که متحرک بود، در راءس کاغذ قرار می گیرد. به‌این شکل شغل را برای قرائت مخاطبان بسیار راحتتر از پیشین خواهید کرد. این نکات بسیار ریز در شرایطی‌که در طراحی سایت رعایت گردد میتواند شمارا یکسری پلکان در موتورهای کاوش ارتقاء دهد.
۳- اعتنا بیشتر بر روی ظواهر و صورت محتواست تا ظواهر و صفحه ارایی.
 کلیه میدانند که خواننده‌گان بیشتر به محتوای بهتر و با کیفیت دقت می‌نمایند، براین اساس می بایست برای جلب اعتنا ظواهر محتوا را عالی کرد. مخاطبان دیگر مانند قبل به محتواهای که هیچ سیرتکامل ظواهر قابل قبولی ندارند و همینطور ساخت و ساز محتوای منحصر و براساس نیاز مخاطبان ایجاد نشده باشد هیچ سیرتکامل توجهی نمی کنند. عاملی که برای موتورهای کاوش اساسی میباشد علاقمند بودن کاربر به محتوا میباشد، چه از نگاه کیفیت محتوا یا این که ظواهر باشد. البته این اصلی میباشد که شما به هردو آیتم اعتنا فرمائید.
۴- اعتنا بیشتر بر به کارگیری از فضای سپید.
 این عمل نسبت به پیشین ارتقاء یافته میباشد و به تفکیک هر تکنیک گرافیکی و پباده سازی امداد می‌نماید.هنگامی که در یک شیت از وبسایت چینش صحت نباشد و فضای سپید آن نسبت به سایر المانها بیشتر باشد به مخاطبان احساس بدی دست خواهد بخشید. به‌این شکل شما می بایست برای پباده سازی سایتتان از گرافیست و  طراح اینترنت کارشناس به کارگیری نمایید. تا مخاطبان بیشتری را جذب سایتتان فرمایید.
۵- آیکن و جلوه های سه بعدی آیتم به کار گیری قرار می گیرنداما به اندازه مورد نیاز.
 طراحان تارنما از اینها برای جلب اعتنا خواننده گان استعمال می‌نمایند. اما تعداد آن ها بایستی به اندازه باشد تا برگه با پباده سازی زیاد، آشفته و نامنظم جلوه نکند. همینطور این آیکون ها می بایست متناسب با شیت، محتوا و کسب وکارتان باشد.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 14:03


یک تارنما شرکتی منعکس کننده شخصیت کمپانی در دنیای مجازی طراحی سایت در مشهد میباشد. تارنما شما به تبلیغ و فروش تولیدها و سرویس ها شما یاری می‌نماید. علاوه بر این، به شما یاری می‌نماید تا نسبت به رقبای خویش متمایز باشید. در واقع، داشتن تارنما مهم ترین میزان دارایی تجارت شما برای به اشتراک گذاشتن داده ها، تولید اعتبار و پررنگ شدن در رقابت میباشد. با‌یقین طراحی وب شرکتی و سوای هیچ نوع تجهیزات به‌روزی ممانعت بزرگی در رویه پیشرفت یک کمپانی و یا این که سازمان خواهد بود؛ به این دلیل‌که حضور نادر‌رنگ شما در دنیای مجازی به‌تیتر یک زنگ خطر برای‌تان به‌اکانت آمده و حتی شاید به هلاکت‌تان سبب ساز خواهد شد

درین نوشته ی علمی عملکرد داریم به نکاتی بپردازیم که به شما نشانه دهد چه گونه میتوانید اینترنت‌ وب سایت خویش را برای یافتن و به کار گیری راحت مشتریان بالقوه در دسترس قرار دهید.

به کارگیری از شایسته ترین طریق‌ها را برای ساختار اینترنت‌ وبسایت خویش ملاک قرار دهید، برای مثال قابلیت بازدید از آن به وسیله گوشی، آسوده بودن گردش در وبسایت و سازماندهی منظم با فضای سپید زیاد.
تنظیم محتوای مشتری‌محور و محاسبه عصر‌ای آنان جهت اعتقادوباور از صدق داده ها نوشته شده.
در ساخت سایت شرکتی خویش با به کار گیری از یک دامنه سفارشی و با صرفه‌سازی برای موتور جستجوی یا این که رعایت اصول بهینه سازی (بهینه سازی)، قابلیت و امکان یافتن اینترنت‌ تارنما خویش از سوی مشتریان آینده را سهل فرمایید.
این نوشته ی علمی برای صاحبان مشاغلی میباشد که میخواهند اثربخشی اینترنت‌ وبسایت خویش را برای اگاهی‌رسانی و فروش آنلاین به خریداران آینده خویش به حداکثر برسانند؛ پس بادقت تا پایان مطالعه فرمایید.

نکات مهمی که در طراحی وب سایت‌تارنما شرکتی برای یک سازمان باید رعایت نمائید
این روز ها، حضور در فضاهای آنلاین برای هر کسب‌وکاری حیاتی میباشد. ساخت سایت شرکتی اصولی با وجود اکثری از ابزارهای ایجادکننده اینترنت‌تارنما یا این که طراحان ماهر تارنما امروزه عمل چندان دشواری نبوده و به‌راحتی با صرف هزینه اندک می توانید به کسب‌وکار خویش رونق بی‌سوابق‌ای بدهید. هر قابل انعطاف‌افزاری که برای این فرمان تعیین می کنید، این چندین اصل پباده سازی ذیل را نیز در لحاظ داشته باشید.

 

وبسایت خویش را طوری پباده سازی نمایید که از روش گوشی قابلیت و امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد
در ساخت وب سایت شرکتی قابل‌ دسترس بودن وب سایت از روش تلفن همراه برای کاربردی بودن اینترنت‌تارنما حیاتی میباشد. تماماً بدیهی میباشد که هر شخصی به صورت میانگین چندین ساعت از روز خویش را با گوشی خویش میگذراند و امروزه خرید از روش وب و تلفن همراه به‌ شکل آنلاین به یک عادت تبدیل گردیده است. در حالتی که مشتریان بالقوه وارد وب سایت شما شوند ولی قرائت یا این که گردش در وب سایت شما از روش دستگاه موبایل برایشان ایراد باشد، ممکن میباشد به‌آسانی شما‌را کنار نهاده و از وبسایت حریف مبادرت به خرید کنند. علاوه بر این، تجربه منفی استفاده کننده تلفن همراه بر اینترنت‌ تارنما شما در سکو‌بندی موتورهای کاوش نیز تأثیر نهاده و یافتن آن را برای یوزرها از روش جستجوی Google دشوارتر می‌نماید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 155 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 13:37


تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌وب سایت به راحتی قابل مشاهده میباشد و هر بازاریاب طراحی سایت در مشهد میداند که چه مقدار ترافیک اخذ می‌نماید. ولی آنچه بعداز آن واقعه میفتد به وضوح آشکار وجود ندارد.

به همین برهان نکات طراحی وب مشقت بار میباشد و زیر تاثیر دست اندرکاران متعددی جای دارد. حتی بعداز اجرا دادن 1000 پروژه چیره اینترنت برای ما سخت میباشد که بدانیم چه چیزی به شایسته ترین وجه عمل می‌نماید.

در‌این نوشته‌ی علمی ۲۷ نکته ساخت وب سایت برای شما آورده گردیده است. اکثری از این نکات طی پژوهش ها انجام یافته میباشد و می تواند برای طراحان تازه کار و مشاغل کوچک و تبارک کارآمد باشد.

دکورا سیون ساختاری اینترنت‌وبسایت
اینترنت‌وب سایت درواقع دربرگیرنده دو چیز میباشد، پیاله و محتوا.

کاسه اینترنت‌تارنما نیز مشتمل بر دو چیز میباشد: ساختار و مدل.

نخست با ساختار آغاز میکنیم که نکات آن در رابطه چینش کاغذ میباشد.

پيشنهاد اینترنت سر: تکنیک‌های ساخت وب سایت

۱.اهرم سلسله مراتبی بصری


هر شیت دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. در‌حالتی که با معنا این عبارت آشنا نیستید ما تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری استعمال می‌نمایند تا اعتنا بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده اصلی هدایت نمایند. طرح اینترنت مشتمل بر حالت (بالا و زیر شیت)، اندازه‌ها (تعالی یا این که کوچک)، تصاویر (کلیپ، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.

۲.استعمال از یک تیتر توصیفی و کلیدی در کاغذ مهم


تیتر در بالای شیت مهم جای دارد و میتواند توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد. در شکل توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن میباشد نتواند به او‌لین پرسش خویش یعنی «آیا اینجانب در مکان مطلوب هستم؟» جواب دهد. همینطور تیتر توصیفی برای به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی غرض و نماد دادن رابطه میباشد. بخش اعظمی از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که غیر قابل فهم می‌نویسند. البته پر‌نور و بدیهی بودن تیتر یک طریق هوشمندانه‌خیس میباشد. عالی میباشد به مکان تایپ کردن یک تیتر دیدنی البته غیر قابل فهم یک تیتر توصیفی بنویسید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 14:36


به چه شکل می اقتدار یک وب سایت ساخت؟

 بهتر این پرسش یکی‌از سوالاتی میباشد که به هنگام تولید یک وبسایت طراحی سایت در مشهد به فی مابین می‌آید. در شرایطی که قصد دارید یک وب سایت تولید نمایید قطعا ایده هایی که در پی ذکر میشود را دنبال فرمایید.


وب لاگ فردی: راجع‌به هر چیزی که در معاش خویش دارید مطلبی بنویسید. مطالب درگیر کننده بنویسید و در مشت اشخاص قرار دهید.
وبسایت شرکتی: شما می‌توانید یک وبسایت برای کسب وکار خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید و آن را از روش رسانه های اجتماعی اشاعه دهید.
سایتی برای ارائه روش اجرا امور: شما میتوانید یک وبسایت پباده سازی فرمایید و از آن برای توضیح  شغل های گوناگون استعمال نمایید. مثلا، میتوانید یک وبسایت ساخت‌و‌ساز نمایید و طرز نرم افزار نویسی را یادگرفتن دهید.
تارنما مرور و چک: در‌صورتی‌که قصد دارید یک تارنما ساخت فرمایید میتوانید آن را به گذر زمان و آنالیز موردها گوناگون تخصیص دهید. برای مثال میتوانید کتاب هایی که در دکان های آنلاینی همانند آمازون وجود دارااست را ارزیابی نمائید و از یوزرها بخواهید تجربیات خویش را ذکر نمایند.
بلاگ ماجراجویانه: شما میتوانید تمامی سفرهای ماجراجویانه خویش را به طور  مستند در آورید . تجربیاتی که درین سفرها به دست می‌آورید را بنویسید و به اشتراک بگذارید. از یک دوربین ماهر برای ساخت تصاویر وب لاگ استعمال نمائید.
وب سایت حوزه کاری: یک مسئله خاص ساخت نمائید و فقط در باب آن مقاله بنویسید. این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که بیشتر اشخاص در پی آن می باشند.
اکران آنلاین مثال امور: شما می‌توانید طرح ها، تصاویر و بقیه استعدادهای خویش را به طور آنلاین به اکران بگذارید.
وب لاگ بسط بازی ها: وبلاگی را برای ساخت‌و‌ساز بازی های گوناگون ساخت و ساز فرمایید و روند بسط آن را بیان نمایید. از این روش می‌توانید فالوورها و علاقه مندان وفاداری را به دست آورید.
تارنما هنری/ نگارگری: یک وبسایت ساخت‌و‌ساز فرمائید و نگارگری های خویش را به فروش برسانید. شما می‌توانید ورژن دیجیتال نگارگری های خویش را با ارزش کمتری بفروشید.
سایتی برای ارائه طریق های صرفه جویی در هزینه ها: شما می‌توانید یک تارنما تولید فرمایید و شیوه های صرفه جویی در هزینه ها را فراگیری دهید. این مطالب به درد دانشجو ها و زنان منزل دار می‌خورد.
وب سایت یادگرفتن پباده سازی: شما میتوانید ویدئوهای آموزشی برای پباده سازی تولید فرمایید و آن را بفروشید.
وب سایت بازی های ویدئویی: هنگامی که بازی دوستداشتنی خویش را اجرا می دهید از کاغذ اکران خویش فیلمبرداری فرمائید و آن را در وبسایت خویش به اکران بگذارید.
وب سایت تعبیر و تفسیر رویا: سایتی ساخت و ساز فرمایید و به سایرافراد اذن دهید خواب خویش را در آن ذکر نمایند. شما می‌توانید خواب این اشخاص را تعبیروتفسیر فرمائید. اما درصورتی که مهارت کافی در جاری ساختن اینکار ندارید عالی میباشد زیاد مشغول نشوید.
تارنما فراگیری موسیقی: شما میتوانید در بلاگ یا این که تارنما خویش راجع به موسیقی حرف فرمائید.
وبلاگی برای سوال سوال ها: سایتی تولید فرمایید و به اشخاص اذن دهید سوال های خویش را بپرسند. شما نیز می‌توانید به‌این سوال ها جواب دهید.
سایتی برای ارائه سفارش های کاهش وزن: در شرایطی که خودتان نیز اضافه وزن دارید و می‌خواهید وزن معدود فرمائید خوب میباشد سایتی با همین مضمون تولید فرمایید. وقتی که استارت به کاهش وزن می‌کنید تمامی چیز را یادداشت نمائید و کارهایی که اجرا می دهید را بنویسید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 369 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 14:03


تارنما‌های اینترنتی این ایام قسمت بزرگی از معاش روزانه مارا تشکیل میدهند. طراحی سایت در مشهد میتوانید یک روز خویش را فارغ از ارزیابی کردن تابناک یا این که خبر آنلاین، سوای دیدن ارزش تازه ارز، سوای آنالیز جدیدترین تخفیف‌های دیجی مال فکر کنید!؟ از روی تراکت‌های تبلیغاتی سوپرمارکت محل گرفته تا تابلوهای انتخاباتی، نشانی‌های اینترنتی کلیه جا چشم میگردند! تا به هم اکنون بدین تفکر کرده‌اید که معنای ظریف تارنما چه میباشد و ابدا این پدیده از کجا و به چه شکل استارت گردیده است؟

می دانید وبسایت‌ها چه اشکال و اجزایی دارا هستند؟

می دانید چه اشخاص و کمپانی‌هایی به وبسایت نیاز دارا‌هستند؟

دل‌تان می خواهد یک وبسایت داشته باشید ولی نمی‌دانید از کجا می بایست استارت نمایید؟

در‌صورتی‌که به جواب این پرسش‌ها و بخش اعظمی نکات دیگر در مورد طراحی وب عشق و علاقه‌مند می باشید در پی هم پا ما باشید. این جا در وبنا پایین و بم وب سایت‌های اینترنتی را برای‌تان پر‌نور می کنیم.

بیشتر بخوانید :  تفاوت فی مابین وب سایت و سایت در چه چیزی است؟
تاریخچه وبسایت  چه میباشد ؟
پیش از این که به اعماق تاریخ برویم می بایست اولیه مسئله گفت و گو را پر‌نور کنیم. تعریف و تمجید علمی معنی وبسایت مقداری بغرنج میباشد البته به گویش بی آلایش می‌اقتدار اظهار‌کرد:

یک وبسایت گروه‌ای از صفحه های به هم پیوسته میباشد که از روش یک نشانی قابل دسترسی میباشند؛ صفحاتی که مشمول متن، تصویر، پوسته‌های متفاوت و … میگردند.

در سال ۱۹۸۹ فردی به اسم دسته برنرز لی (Tim Beers-Lee) پروپوزالی را ارائه کرد که صورت معاش و ارتباطات آدم را برای مدام تغییر‌و تحول اعطا کرد.

وی که با اسم TimBL نیز شناخته می شود، اختراع کننده World Wide Web یا این که کانال عالم‌گستر میباشد. قابل انعطاف‌افزاری که به یوزرها اذن میدهد با استعمال از وب هر کجا که باشند به داده ها لازم خویش دسترسی داشته باشند.

این پروفسور دانشکده ام آی تی در سال ۱۹۹۱ اولی وبسایت تاریخ را در آزمایشگاه‌های بنیاد علمی Ce رونمایی کرد. نشانی این تارنما  info.ce.ch بود و اطلاعاتی را در زمینه ی همین پروژه منتشر می کرد.

اولی تارنما‌ها با کدهای بی آلایش HTML نوشته می‌شدند. صفحه ها این وبسایت‌ها مشمول سرتیتر و گزاره و ابرمتن (Hypertext) بود که روی ورقه اکران رایانه‌های متفاوت به اکران درمی‌آمد. در ابرمتن‌ها از ابرپیوند (Hyperlink) استعمال میشد و از روش این پیوندها یوزرها می‌توانستند به صفحه های دیگر مراجعه نمایند.

از توضیحات علمی بگذریم. چیزی که مایحتاج میباشد بدانید این میباشد که تارنما‌ها بستر ارتباطی معمولی و انعطاف‌پذیر­ی میباشند که یکی‌از مهم‌ترین دستاوردهای تاریخ انسان به شمار می روند و این نو وقتی میباشد که هنوز موتورهای جست‌وجو وارد بازی نشده‌ بودند! (یک روز خویش را فارغ از گوگل فکر کنید!)

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 154 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 14:13

 

تجربه علامت داده میباشد که تعداد قابل توجهی از مشتریانی که به ما طراحی سایت در مشهد مراجعه می نمایند کسانی می‌باشند که پیش از این از روش اشخاص متفاوت طراحی وب برایشان اعمال گرفته میباشد ولی سایتشان به عوارض گوناگون مبتلا خلل گردیده‌است. بعضا اشتباهات ساخت‌و‌ساز گردیده قابل حل میباشد ولی در برخی دیگر نیاز به پباده سازی دوباره تارنما است. مکان تعجب وجود ندارد در‌حالتی که این مورد را به خاطر داشته باشیم که یک وبسایت یک سیستم قابل انعطاف افزاری بی نقص و غامض به یاروهمدم بعضی جزییات های مرتبط با قرار گیری و تلاش آن در فضای وب است. سازه بر این در شرایطی که از مشکلاتی که ممکن میباشد بعداز طراحی وب سایت در اثر ناآگاهی گریبانگیر ما خواهد شد بی اگاهی باشیم حتما اتلاف وقت و هزینه اکثری متحمل خوا هیم شد. لطفا موردها ذیل را برای اجتناب از اشتباهات معمول که کلیه روزه مشاهده خواهیم کرد به توجه مطالعه نمایید. 

 

به صورت کلی تعامل میان شما تحت عنوان صاحب کار و طراح وبسایت (چه اینکه با افراد شغل می‌کنید یااینکه با شرکتها فعالیت میکنید) یک پروسه سه مرحله ای میباشد. 

 

1) مرحله قبل از استارت پباده سازی:

 

- پیشنهاد می‌کنیم به طبع با مشاهده یکسری وبسایت دارای ربط چارچوبی کلی برای سایتی که می‌خواهید پیشنهاد دهید در ذهن خویش ساخت فرمائید. بدین ترتیب می‌توانید با عنوان کردن ایده خویش با طراحان مطمئن گردید که آن‌ها قادرند علاوه بر پیاده سازی طرح دلخواه شما با خلاقیت خویش یشنهادهایی برای کامل شدن و خوب شدن آن ارائه نمایند.

 

- یک کدام از مواقعی که بسیار با اهمیت میباشد پشتیبانی بدون نقص از تارنما است. مطمئن گردید که طراح وبسایت شما دستکم به زمان 1سال از تارنما شما پشتیبانی فنی خواهد کرد.

 

- مثال شغل های اجرا گرفته به وسیله طراح نیز زمینه اساسی و قابل توجهی می‌باشند. درخصوص مشاهده مثال امور مسلما دو آیتم را رعایت فرمائید:

 

الف) مثال امور اینترنت سایتهایی آنلاین میباشند، سازه بر این مسلما نشانی اینترنتی آنها‌را درخواست کرده و آن‌ها‌را به طور آنلاین مشاهده کنید.

 

ب) توجه فرمائید که مثال امور تا چه اندازه شبیه یا این که گوناگون از هم میباشند. تفاوت بیشتر درکارها چه ظاهرا وبسایت و چه در تجهیزات وبسایت حکایت از توان و خلاقیت بیشتر طراح دارااست. 

 

- برای آنکه بتوانید خودتان وبسایت خویش را آپدیت نمایید به طبع از طراح بخواهید تا وب سایت شمارا به طور دینامیک پباده سازی نماید. برای اگاهی از چیستی تارنما های دینامیک نحوه های متداول طراحی وب سایت کلیک نمایید.

 

- توصیه می‌کنیم که برای مشاهده درست وب سایت در تلفن همراه های موبایل و همینطور تبلت وبسایت خویش را به طور ریسپانسیو پباده سازی فرمایید و مطمئن گردید که طراح تا قبل از این اینترنت سایتهای ریسپانسیو پباده سازی نموده است. برای اگاهی از پباده سازی ریسپانسیو تارنما روشهای متداول ساخت وب سایت را کلیک فرمائید.

 

 

 

2) مرحله تحویل سایت:

 

بعد از پباده سازی و اماده شدن وبسایت و پذیرش شما نوبت تحویل به چنگ آوردن سایت است. اکثری از ایرادات در‌این نصیب پیش میایند به دلیل آن که به جهت عدم دوراندیشی از اینکه بایستی چه چیز هایی تحویل گرفته گردد در بخش اعظمی از تایم ها اسم کاربری و راز عبور مهم‌ترین بخشهای وب سایت تحویل گرفته نمیشود. شما به هنگام تحویل وب سایت بایستی 4 تیم اسم کاربری و راز عبور به همدم ایمیل صفحه های مربوطه را از طراح بخواهید.

 

الف) اسم کاربری ، راز عبور و نشانی اینترنتی پنل مدیریتی تارنما

 

ب) اسم کاربری ، راز عبور و ایمیل هاست (هاست به عبارتی فضایی میباشد که فایلهای مرتبط با وب سایت شما در آن قرار داده شد‌ه‌است)

 

ج) اسم کاربری ، سر عبور و نشانی اینترنتی دامین شما (این بخش ممکن میباشد اسم کاربری ، راز عبور و ایمیل اکانتی باشد که پایین آن دامین شما تصویب گردیده است)

 

د) اسم کاربری ، راز عبور و نشانی اینترنتی ایمیلهای شما

 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:47


واژه و کلمه ها ، عبارات و اصطلاحاتی که بیشتر در وبسایت سازی به شغل میروند را در اینجا لیست کرده ایم. طراحی سایت در مشهد ساخت وب سایت هم اصطلاحات بخش اعظمی دارااست که میخواهیم آن اصطلاحات را در تارنما ساز گزینه ارزیابی در اختیار بگذاریم. این نوشته‌ی‌علمی به عبارتی چیزی میباشد که شما تحت عنوان مشتری در رابطه ساخت وب سایت یا این که بهینه سازی بدانید را در اختیارتان قرار میدهد.

Wab Page برگه اینترنت
به گروه ای از تصاویر و نوشته هایی گفته می گردد که به طور یک شیت منقطع که از روش وب قابل دسترسی باشند، گفته می گردد.

Web Site وبسایت
تارنما پایگاهی میباشد که بر روی فضای مجازی وب، که مشمول تیم ای از صفحه ها اینترنت (Web Page) میباشد؛ و به وسیله نشانی مخصوصی (Domain) که از روش وب قابل دسترسی میباشد است. این صفحه ها می‌تواند موضوعات متفاوتی همانند ؛ خبر ها ، اندروید ، داده ها علمی و ... باشد.

اسم دامنه Domain
اسم جهانی میباشد که برای هر وبسایت به طور منحصر تصویب میگردد و تحت عنوان نشانی آن تارنما شناخته می گردد.

هاستینگ یا این که صاحبخانه اینترنت
صاحبخانه اینترنت به کامپیوتری گفته میشود که داده ها یکسری تارنما بر روی آن قرار گرفته و وقتی که کاربری بر روی مرورگر خویش نشانی سایت متبوع (Domain) را وارد می نماید، مرورگر مخاطب از روش خطوط تلفن و یا این که هر وسیله ارتباطی به وب با اینترنت سرور (Web Server) که بر روی آن صاحب خانه نصب گردیده رابطه برقرار کرده و در فیض صفحه های اینترنت را به شما اکران می‌دهد.

اینترنت سرور Web Server
اینترنت سرور اسم قابل انعطاف افزاری میباشد که بر روی کامپیوتر صاحب خانه نصب گردیده است و داده ها کاغذ اینترنت درخواستی را به مرورگر شما ارسال می نماید.

ساخت سایت اثبات یا این که Static Page
به ورقه وبی گفته می‌شود که مطالب آن برای مراجعه کننده و یوزرها اثبات می‌باشند و به یک شکل نمایش داده میشود.

طراحی وب سایت پویا یا این که Dynamic Page
به صفحاتی وبی گفته می‌شود که محتوا و مطالب آن قابل تغییر‌و تحول می‌باشند و داده ها آن به درخواست یوزرها در وب اکران داده گردیده و قابلیت و امکان وارد کردن اطلاعاتی را به وسیله یوزرها به وب را میدهد. همینطور ساخت و ساز این صفحه های نیاز به نرم‌افزار نویسی های خاصی میباشد.

ورقه اساسی یا این که Home Page
مطرح ترین و مهم‌ترین کاغذ هر اینترنت سایتی میباشد که بازدید کنندگان با ورود به تارنما نخست با این برگه مواجه می‌شوند.همینطور کاغذ مهم تارنما را می اقتدار با اسم اساسی دامنه به یار و همدم پسوند آن وارد کرد. مانند : Sitesazy.com

اینترو یا این که Intro
اسم انیمیشنی میباشد که در اولِ شیت وبسایت برای دیدنی خیس شدن تارنما و همینطور تاثیر تبلیغاتی و خوش آمد گویی به یوزرها نشان داده می شود.

ساخت وب سایت نشانه گر یا این که Flash site
اینترنت سایتی میباشد که به طور بدون نقص و یا این که در نصیب هایی از آن با به کارگیری از صدا، برنامه کودکان و ... بوسیله قابل انعطاف افزارهای خاصی ساخته می‌شود.

مسلما بخوانید : آیا بروزرسانی مطالب کهن تارنما فعالیت صحت میباشد؟

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 13:41


داشتن شایسته ترین ساخت وب سایت به لحاظ فعالیت معمولی‌ای نمی‌آید، طراحی سایت در مشهد هنگامی کلام از کسب درامد از آن میشود، این شغل طاقت فرسا‌خیس هم به لحاظ می رسد! آری اینترنت‌وب سایت شما خیر فقط می بایست دیدنی باشد، بلکه می بایست درآمد زا هم باشد!

یکی خطاها رایج در طراحی وب، دقت بیشتراز حد ظاهرا وگرافیک تارنما میباشد. به گونه ای که گهگاه مهم‌ترین دلیل توفیق وب سایت، یعنی ارتقا واحد سنجش تبدیل استفاده کننده به مشتری (conversion rates)  فراموش میشود.

آری شاید این مشکلات به لحاظ معمولی بیاید، اما در واقعیت جراحت متعددی به کارآیی اینترنت‌وبسایت شما می زنند. این ایرادات در ظاهر جزئی،  خرید را برای مشتریان سخت می‌نمایند، ایرادات معدود اهمیت را والا جلوه میدهند و در غایت سبب ساز افت همت تارنما شما می گردند. در واقع این خطاها یوزرها را از تارنما شما دلزده می‌نماید!

ولی نگران نباشید، همگی این نکات راه‌حل اختصاصی خویش را دارا‌هستند. شما به راحتی می توانید واحد سنجش ترافیک وبسایت خویش را بالا ببرید و واحد سنجش فروش خویش را یکسری برابر نمائید. کار کردن به‌این ترفندها و راهکار‌ها فرمول یک شبه توفیق وب سایت شما وجود ندارد. اما با اجرا دادن مداوم آن ها می توانید تلاش اینترنت‌وبسایت خویش را تعدادی برابر نمایید.

یاور با اطلس ساختار داده به گذر زمان ترفند‌های پباده سازی، ترفندهای نوشتاری (تایپوگرافی)، ترفندهای محتوایی،  ترفندهای کاربری، ترفندهای گرافیکی و ... برای داشتن یک طراحی وب سایت پیروز و درآمدزا می پردازیم.

 

 

ترفندهای پباده سازی
 

1) ساخت وب سایت واکنشگرا (responsive design) داشته باشید.
ساخت وب سایت واکنشگرا تحت عنوان مهم ترین خصوصیت یک اینترنت‌وبسایت شناخته می گردد.

شاید  این داعیه به حیث شما مقداری گرانقدر باشد. البته در صورتی‌که بدانید ساخت سایت واکنشگرا چه می‌باشد و جه مزیت‌های مهمی برای تارنما شما  ودسترسی شل خیس بازدیدکنندگان دارااست، نظرتان تغییر‌و تحول خواهد کرد. واکنشگرا بودن به‌این مفهوم میباشد که اینترنت‌تارنما در کل دستگاه‌ها  (مانند موبایل ، تبلت و ... ) به طور تر و تمیز و با صرفه نشانه داده خواهد شد. گوگل به صورت مصرح به صاحبان تارنما‌ها اکیدا پیشنهاد می‌نماید که اینترنت‌سایتی واکنشگرا داشته باشند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 304 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 13:38


در شرایطی‌که شما هم در موضوع تارنما یه خرده مطالعات دارید و شناخت طراحی سایت در مشهد حتی جزئی با این مسیر داشته باشید شاید برای شما هم پرسش اتفاق افتاده میباشد که شایسته ترین طریق طراحی وب سایت چه روشی میباشد درین نوشته‌ی‌علمی به شما بی نقص توضیح خوا هیم اعطا کرد . در‌این نوشته‌ی‌علمی یار و همدم ما باشید تا شایسته ترین طریق های ممکن برای داشت یک تارنما را با هم آنالیز کنیم .

دوستان برای پباده سازی یک تارنما اکنون می اقتدار اظهار کرد سه طریق اساسی وجود داراست . اما می اقتدار با پاره ای تحلیل دقیقتر این شیوه های را به لبه پیروزی و تعداد انها را زیاد کرد ولی در شرایط کلی سه طریق صحیح برای طراحی وب ها را می اقتدار اظهار‌کرد که بدین شرح است :

ساخت وب سایت بوسیله شرکت ها طراحی وب
ساخت وب سایت سوای کد نویسی
پباده سازی به وسیله نرم‌افزار نویسی صثفر تا صد
خب می بایست روءیت کرد کدام یک از این شیوه ها می‌تواند به درد شما بخورد و می‌توانید از ان به کار گیری نمایید و اصلی خیس از همگی شایسته ترین طریق ، دشوارترین و بی آلایش ترین طرز را هم ارزیابی کنیم .

آنالیز شیوه نخستین ساخت وب سایت ، مزایا و معایب
خب نخستین از همگی ببینیم که در صورتی‌که سایت فروشگاهی ما بوسیله یک کمپانی که کارش طراحی سایت میباشد صورت بپذیرد چه قوانینی پیش می‌آید . میتوان اعلام‌کرد این شیوه ریلکس ترین و بی دردسر ترین طرز ساخت سایت میباشد که شما می‌توانید فقط با یه خرده مطالعه در رابطه اینکه چه چیزی نیاز دارید و یافتن یکسری وب سایت جهت مثال ، یک کمپانی ساخت سایت مجرب و کاربلد را یافته و نسب به توضیح پیشنهاد و تنطیم تفاهم نامه مبادرت فرمائید و در دوران مجال مشخص و معلوم تفاهم نامه ، از جمله یک یا این که نهایتا دو ماه ، سایت خودتان را سوای دردسر تحویل بگیرید و نهایتا شیوه فعالیت با آن را هم آموخته و اینترنت سات خویش را استارت فرمایید .

خب این طرز مزایایی دارااست مثلا

تحویل سریع پروژه شما ، دست به کد نشدن خودتان ، تحویل تارنما فارغ از نقص‌ و شغل های خسته کننده روی دامنه متبوع
البته درین طرز و در کنار این مزایا معایبی هم داریم که میتوانند دربرگیرنده پرداخت مخارج زیاد باشید که امروز هزینه ها بسیار فراتر رفته اند . غیروابسته از این ممکن میباشد طرح آخری با برنامه ای که شما مد نطر دارید مقداری گوناگون باشد و یا این که بعضی از سرویس ها که مد نطر دارید از عهده کمپانی برنیاید و نهایتا تارنما شما به آن شکلی که برای کسب و کارتان مد نطر دارید نباشد . اما این ایراد قادر است احتمالی باشد البته خب در مواقعی ممکن میباشد پیش آید . دوران مجال هم یک کدام از ایرادات قادر است باشد و ممکن میباشد بازه زمانی تحویل وبسایت شما فرصت متعددی را بطلبد شاید شرکتی که در درحال حاضر اجرای پروژه شماست مشکلی برای یکی پروژهای در مشت اقدامش بوجود آید و پروژه شما از فرصت تحویل خویش یه خرده دورتر خواهد شد که‌این هم یکی خطاها سپردن عمل به کمپانی واسط می‌تواند باشد .

ولی خب وقتی که ما علم کافی برای ساخت وب سایت نداریم بایستی عمل پباده سازی را به یک کمپانی کارشناس واگذار کنیم و درضمن شتاب هم نداشته باشیم تا فعالیت پایانی کیفیت بالا باشد .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 13:35


یکی مالامال درآمدترین حرفه های فنی مهندسی در عالم، فن ی ساخت سایت است. طراحی سایت در مشهد بازار عمل فن ی ساخت وب سایت خیلی بهتر میباشد و سالیانه تعداد اشخاص متعددی جذب این حرفه میشوند.

طراح تارنما چه کاری اجرا می‌دهد؟
طراحان اینترنت برای بازاریابی دیجیتالی، نرم‌افزار های اینترنت و یا این که گوشی، سایت ها و ….ایده و تجربیات بصری ساخت می نمایند. در واقعیت طراحان اینترنت با ساخت و ساز ایده های بصری کوشش می نمایند تا با مخاطبان رابطه برقرار نمایند و آن ها را ذیل تأثیر قرار دهند.

مسئولیت پباده سازی و فعال‌ساز‌ی وبسایت ها بر عهده ی طراحان و بسط دهندگان اینترنت است. آنان هم امکان تصویری و هم تعاملی تارنما ها را آماده می نمایند. اگرچه این دو کار خیلی مشابه و در حدود هم میباشند، البته در واقع دو عمل متمایز از یکدیگرند.

توسعه و گسترش دهندگان اینترنت تلاش می نمایند تا طرح های طراحان را با کدنویسی، پویا نمایند. توسعه و گسترش دهندگان اینترنت اکثر وقت ها با سیستم های مدیر محتوا شغل می نمایند و طرح های پباده سازی گردیده را پویا می نمایند تا بتواند نیاز های دسترسی و تجربه ی استفاده کننده را آماده نمایند. در خیلی از شرکتهای طراحان، شغل گسترش ی اینترنت نیز اعمال میدهند.

عمل ساخت سایت
در اوایل فعال سازی کانال ی جهانی اینترنت، وبسایت ها معمولاً به وسیله برنامه نویسان فعال‌ساز‌ی می شدند. البته امروزه، طراحان با استعمال از ابزار های دیجیتال مانند بازنویسی عکس ها و طرح ها، ظواهر بصری یک تارنما را پباده سازی می نمایند. آنان همینطور ممکن میباشد نشان، آیکون و موردها دیگر یک سایت را تولید نمایند.

بعضی از عنوان ها شغلی حرفه ی طراحی وب
برای حرفه ی ساخت وب سایت، عنوان ها مختلفی وجود داراست. بعضا از عنا وین شغلی حرفه ی طراحی وب سایت با هم همپوشانی دارا هستند، ولی بعضی هم غیر وابسته از یکدیگرند. بعضا از این عنوان ها عبارتند از:

طراح سایت

طراح UI

طراح UX

طراح تعاملی

توسعه و گسترش دهنده ی اینترنت

Front end developer

Back end developer

به تدریج از طراحان گرافیک، به عنوان طراح اینترنت خاطر میگردد. چون فعالیت طراحان گرافیک تولید تولیدات غیر ذیل اینترنت مانند بروشور ها، تبلیغات خبر نامه ای و … است.


درآمد حرفه ی ساخت سایت

طراحان اینترنت کجا شغل می نمایند؟
بخش اعظمی از طراحان اینترنت در موسسات و سازمانهای ساخت سایت شغل می نمایند. ولی گروهی از طراحان اینترنت نیز به طور دورکاری و از خانه عمل می نمایند. به خصوص طی یکسری سال اخیر، طراحی وب از خانه و به طور دورکاری ترویج متعددی پیدا نموده است.

خیلی از طراحان و گسترش دهندگان اینترنت شرکت ها فردی خویش را دارا هستند و از سایر سازمان ها و موسسه ها پروژه می پذیرند. شغل کردن این چنین به طراحان آزادی بیشتری در طرح ریزی و گزینش بها های آخری پروژه های ساخت وب سایت می‌دهد.

در سراسر جهان، حرفه ی ساخت سایت یک حرفه ی ما یحتاج مداوم میباشد. طراحان اینترنت بسته به تخصص و سطح علم فنی خویش میتوانند درآمد های خیر و خوبی از این حرفه در جای‌جای از جهان کسب نمایند.

درآمد فن ی ساخت وب سایت
طراحان و توسعه و گسترش دهندگان تارنما مبتنی بر تخصص و علم فنی که دارا هستند، سطح های حقوق و دستمزد متفاوتی دارا هستند. حقوق طراحان و بسط دهندگان اینترنت همینطور ذیل تأثیر کمپانی هایی که عمل می نمایند نیز است. برای مثال درآمد طراحان وب سایت در موسسات و مرزوبوم های فرنگی بیشتر میباشد. ولی به صورت میانگین طبق آمار، درآمد یک طراح با سطح تخصص میانگین هر ساله نزدیک به 48000 دلار میباشد.

در شهر های گرانقدر جهان که فناوری به‌سرعت در حالا رویش میباشد، نیاز به حرفه ی طراحی وب بیشتر میباشد و به همین عامل حقوق طراحان و بسط دهندگان وب سایت به تناسب آن بیشتر میباشد.

دستمزد طراحان وبسایت به مسئولیت های شغلی آن‌ها نیز بستگی داراست. با تکامل و رویش مهارت های طراحان وب سایت به خصوص در موسسات و اطراف های اداری، درآمد آن ها می‌تواند با‌گاز ارتقا یابد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:40